Ukene bare flyr avsted!

Det er faktisk ganske travelt å være meg for tiden! Jeg har mange jern i ilden ,og jeg forsøker etter beste evne å følge med i svingene. Noen ganger må jeg ta en pause på sofaen, men stort sett så klarer jeg meg veldig fint. Nå er det kun få dager igjen til konserten min her i Mandal, og jeg gleder meg veldig. Det er noe eget å ha en helt egen konsert med musikere på scenen. Det er noe som trigger meg veldig på en positiv måte, og jeg kjenner at jeg lever! Når jeg går på scenen fredag 19.oktober kl 19,00 så er jeg helt klar! Det er noe som ikke noen kan ta fra meg. Men som sagt så er det travelt. Jeg har ungene som skal gjennom sine planer hver eneste uke, og jeg skal forsøke å være i rute med alt sammen.

Jeg har en hel del kreativ jobbing hver eneste uke. Bloggen skal oppdateres to ganger daglig. En Youtube film skal filmes og postes hver eneste dag. Så gjelder det å være aktiv på sosiale kanaler, og markedsføre sin ting hver eneste dag. Jeg har jobbet en del med å lage en struktur på alt dette. For det kan være ganske mye å håndtere i hverdagen min. Men jeg har en vei å gå når det kommer til god arbeidsstruktur når det kommer til hjemmekontor. Jeg savner veldig det å kunne fysisk dra på jobben hver dag. Så jeg tror nok at der kommer en dag hvor WeLG Foredrag må ha et eget kontor et sted. Jeg er nokså sikker på at det vi gjøre meg mer strukturert og effektiv.

Alt får komme til sin tid. Nå er hjemmekontor den løsningen som må fungere. Tiden får vise hva jeg velger senere,. Ukene flyr i hvert fall av sted som bare det. Det er merkelig hvordan man nesten ikke legger merke til hvordan dagene bare går. Det nærmer seg vinter, og julevarene er på vei inn i butikkene. Jeg skal gjøre mitt aller beste for å skape godt innhold til Dere fremover! Jeg gleder meg til en spennende vinter!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg