Jeg har passert 25 000 visninger på YouTube!

Reklame | Reklame for egen Youtube kanal!

Jeg må si at det er ganske så gøy å se at jeg allerede har passert over 25 000 visninger av mine videoer på Youtube kanalen min! Tenk at jeg har produsert videoer som faktisk blir sett av så mange mennesker! Jeg er utrolig takknemlig for hver enkelt menneske som velger å se på min kanal. WeLG Foredrag skal få vokse videre på Youtube, og dette motiverer meg veldig mye! Jeg er kreativ, og publiserer video hver eneste dag. Da er det ekstra kjekt å se at det faktisk blir sett. Da jeg startet opp for fullt i begynnelsen av mai i år hadde jeg kun 7 abonnenter og 7000 visninger av musikkvideoene som var publisert. Nå er vi kommet til oktober samme året, og jeg har 70 abonnenter og over 25 000 visninger!

Det var ikke bare enkelt å bestemme seg for å satse på Youtube i en alder av 41 år. Er jeg altfor gammel? Vil nett trollene finne meg med en gang? Kom videoene til å fange interessen der ute? Jeg var som vanlig flink til å finne de tingene som kunne være negative. Men jeg valgte å lytte til min egen magefølelse. Nå har jeg tatt et valg, og satset på dette i noen måneder. Som dere ser, så har det vært en suksess så langt. Å bygge sitt eget merkevare på Youtube er en langsiktig jobb. Men det hjelper jo veldig når man virkelig ser at det fungerer bra. Jeg gir meg selv et klapp på skulderen, og er veldig klar for å fortsette med det fremover. 

Det kan ikke nytte å være sjenert. Jeg har faktisk jobbet hardt for å kunne oppnå resultater. Noen ganger velger jeg derfor å dele mine resultater med dere. Noen vil kalle det selvskryt, men det får bare være. Jeg er faktisk veldig stolt over meg selv, og hva jeg egentlig klarer helt på egenhånd. Det er ikke noen andre som forteller meg hva jeg skal eller bør gjøre. Jeg er min egen sjef, og jeg forsøker å finne løsninger som kan bære frukter etter hvert som tiden jobber meg fremover. Jeg håper at Dere vil fortsette å heie på meg fremover! Dere er helt supre, og jeg er svært takknemlig for hver enkelt av dere! Nå er jeg veldig klar for å fortsette jobben. Neste mål er å runde 100 abonnenter. Veldig kjekt hvis Dere hjelper meg med det!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg