Jeg elsker høsten!

Nå er det så uendelig mange nydelige farger ute i naturen! Se deg omkring, og studer alle de flotte høstfargene som preger blader og trær akkurat nå. Når høstsolen skinner på bladene, så føler jeg det er helt magisk og vakkert. Det er da man kan se noe vakkert i det som man egentlig ikke ellers legger så veldig merke til. Jeg har blitt veldig glad i høsten. Selv om kan være både vått kaldt utenfor til tider. Men på de fine dagene, så er det bare helt magisk å se seg rundt. Jeg blir så glad av å se på de fargekombinasjonene som faktis dukker frem om høsten. Det nydelige treet hos naboen , eller naturen i Furulunden. Man må bare ta seg tid til å se seg om.

Det er deilig med lys og varme pledd i stuen. Fyr i ovnen skaper også en egen varme og stemning. Det er noe som jeg virkelig kan like. En rolig kveld på sofaen er deilig. Mykt pledd som varmer mine kalde føtter. Frem med ullklærne, og alle de strikkede genserne. Jo, det er faktisk veldig koselige med høst! Jeg kan like når man hører vinden ule på utsiden samtidig som man koser seg hjemme. Jeg er ikke glad i mørket, men det går fint så lenge jeg har kontrollen hjemme. Nå er jeg jo en ganske hjemmekjær dame for tiden. Det er endelig veldig godt å kunne nyte kveldene i et rolig og fredelig hjem. Jeg merker at der har skjedd en endring hos meg der. Jeg koser meg hjemme.

Så vil der komme dager hvor jeg sliter med regnet, og alt er kaldt og surt. Men det får jeg bare tåle akkurat som alle andre. Jeg vil heller fokusere på de koselige tingene som hører til høsten. Rolige kvelder med masse lys overalt i stuen er så koselig og avslappende. Vi nærmer oss en kald vinter, så jeg nyter høsten så godt som jeg bare kan!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg