Gleder meg til å øve i dag!

Jeg skal synge i mange timer i dag. Det er fredag, og for meg betyr det musikkterapi! Det er et av ukens desiderte høydepunkt, og det gir meg så utrolig mye positiv energi. Da kan jeg gå helgen i møte med en veldig god følelse i hele kroppen min. Musikken jager vekk all tankekjør, og skyver alt det vonde på en behagelig avstand. Det er så utrolig deilig med disse timene hvor jeg kun fordyper meg i musikken. Jeg synger, eller spiller piano/trommer, Vi bytter på hvilke sanger som blir spilt, og så roterer vi på de ulike instrumentene alt etter hvilken sang det er. Det er så kjekt å være sammen med denne herlige gjengen. Takk og lov for at dette tilbudet faktisk finnes her i Mandal!

Det kribler i magen, og jeg er veldig klar. Når man har noe som man gleder seg til, så flyr dagene fort. Jeg har fått øve på så utrolig mange ulike sjangre. Det utvikler meg som sanger, og jeg blir mye mer allsidig. Det er så kjekt når man merker at man mestrer en helt annerledes musikkstil enn tidligere. Jeg får så mye ros og positive tilbakemeldinger. Jeg har blitt flinkere til å faktisk ta i mot komplimentene som kommer min vei. Det er veldig kjekt at andre mennesker blir berørt når jeg synger. Iblant triller tårer, og det er det rom for på musikkterapien. Noen ganger blir bare musikken så utrolig sterk for oss alle sammen. Vi blir fanget av musikken på en fin måte, og vi kan få ut de følelsene som ligger på lur.

Vi deler på plassen. Noen ganger er vi mange, og noen ganger er vi få. Men det er plass til alle sammen ,og det setter jeg stor pris på. Musikken er et av de verktøyene som jeg bruker aller mest i min terapi. Nå er jeg endelig sterk nok til å gå nye steg innenfor musikken også. Jeg gleder meg veldig til å jobbe videre med musikk, og utfordre meg på nye ting hele tiden. Jeg gleder meg til hver tirsdag og fredag! Uken blir så mye lettere når man har så mye glede i hverdagen!

Vi blogges !

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg