Takk for at DU er min venn!

Jeg er veldig glad i mine venner. Det er så utrolig viktig for meg å ha venner som jeg kan både le og gråte sammen med. Venner som tåler at jeg er meg selv på godt og vondt. Jeg tar det ikke for gitt, og jeg er svært takknemlig for alle som er livet mitt. Nå slipper jeg kanskje ikke inn så veldig mange. Men de som jeg har, er jeg veldig glad i. Jeg kjenner veldig mange mennesker i hjembyen min. Men jeg har ikke kontakt med mange. Det er noe som har kommet i kjølvannet av min fortid, og jeg har begynt på nytt her i Mandal. Jeg har mange følelser rundt det, men jeg har valgt å legge det bak meg. 

Det er så herlig for meg å kunne ha besøk her hjemme, eller møte en venninne på kafe. Jeg blir så glad hver eneste gang jeg får tid til slike sammenkomster. Små øyeblikk som virkelig gir meg påfyll av positiv energi. Når jeg kan le sammen med gode venninner, så blir det ekstra morsomt. Men det er like viktig for meg å kunne snakke om det som er vondt og vanskelig iblant. Man trenger noen venner som man kan betro seg til iblant. Det er jeg veldig heldig som har rundt meg nå. Mennesker som har hjerter som gull, og som jeg er blitt veldig glad i. 

Jeg føler meg ikke alene. Det er noe som jeg er utrolig glad for. Jeg har venner som jeg kan ta en telefon til, eller avtale noe sammen med. En skulder å gråte på, eller noen som har samme humor som meg. Alt til sin tid, og det er like naturlig. Jeg har nok noen erfaringer som gjør at dette er ekstra viktig for meg. Men den tryggheten som jeg nå kjenner på, den er viktig. Takk og pris for at jeg våget å gå ut av døren, og oppsøke ulike miljøer. Da kom jeg i kontakt med flotte mennesker. Man må være villig til å se andre. Det er kanskje travle dager for oss alle sammen. Men det er viktig å møtes iblant. Ta godt vare på de vennskapene som gjør deg godt. 

Jeg føler meg veldig heldig. Det er deilig å ha en vennekrets. Nå gleder jeg meg til å dele gode opplevelser sammen med dem i tiden som kommer. Jeg skal ta meg tid til å pleie vårt vennskap!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg