Jeg gir GASS!

Reklame | Omtale av eget firma!

Licensed from: KleineKiwi pixabay.com 

Jeg føler meg veldig klar til å jobbe! Nå har jeg kommet meg gjennom noen vanskelige runder, og fått mer klarhet i hva som skjer. WeLG Foredrag skal videreutvikles, og jeg gleder meg som et lite barn. Nå skal jeg bruke de neste månedene så godt som mulig. Så håper jeg at 2019 vil gi meg et solid spark fremover. Jeg har allerede mange planer, og jeg gleder meg skikkelig til å få de ut i livet. Det er viktig for meg å være trygg i de valgene som jeg tar. Nå er tiden kommet for å foreta noen flere valg, og jeg skal i gang med å produsere et eget produkt. Det er noe som jeg virkelig har stor tro på, og som kommer til å sette WeLG Foredrag mer på kartet i offentlighetens lys.

Licensed from: suju pixabay.com 

Det er spennende med slike faser hvor man staker ut kursen for fremtiden. Jeg har troen på at dette kommer til å bli veldig bra, men jeg trenger fortsatt litt tid til å videreutvikle ideen min. Så handler det så klart også om økonomi, og legge en god markedsføringsplan. Jeg kommer til å få litt hjelp på den biten etter hvert. Det er noe som jeg ikke klarer helt på egenhånd riktig enda. Men jeg skal lære meg masse i tiden som kommer, og gjøre meg selv klar til å ta nye steg. Jeg skal fylles med masse ny kunnskap som vil forenkle jobben min betraktelig. Jeg er så klar for å videreutvikle meg! Jeg må ha mer kunnskap slik at jobbingen blir enda mer effektiv. Jeg ser frem til å bli tryggere på alt det som har med datakunnskaper å gjøre.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg skal holde meg i aktivitet, og fortsette med å bygge tillit! For Dere trenger å bli trygge på meg, og hva jeg virkelig står for som firma. WeLG Foredrag er uten tvil det som jeg virkelig ønsker å jobbe med. Det er deilig å være i en skaperfase, og jeg kan sitte med avgjørelsene selv på godt og vondt. Jeg føler meg heldigvis veldig sikker på hva jeg ønsker å gjøre. Så nå må jeg legge alle brikkene på riktig plass, og jeg nærmer meg. Påfyll av kunnskap kommer aller først nå de kommende månedene. Så er det på tide å produsere et produkt som kan være til hjelp for veldig mange mennesker! Jeg kan bare si at jeg gleder meg veldig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg