Konsertdagen er endelig her!

Reklame | Reklame for eget firma.

Endelig er dagen kommet! Jeg er super klar for å ha konsert i kveld på Den lille danske på Kulturfabrikken her i Mandal. Det er så herlig at vi nå er så klare for å ta imot publikum. Jeg gleder meg så utrolig mye, og jeg er spent men ikke nervøs. Det er veldig viktig for meg at konserten blir en fin opplevelse for både meg , musikerne og publikum. Vi kommer til å ha en skikkelig fin kveld sammen. Det føler jeg meg veldig trygg på. Nå skal jeg snart av sted til frisøren. Jeg skal klippe noen få millimeter, og bli stylet på håret. Det er noe som jeg virkelig unner meg når det er konsertdag! Dette er en slik dag som jeg kommer til å huske. For det betyr så uendelig mye for meg å få holde konserter!

Jeg føler meg heldigvis veldig klar for denne oppgaven som venter på meg i kveld. Det har vært noen fine uker med masse øving den siste tiden inn mot konserten. Det er virkelig noe som har gjort meg flinkere og tryggere. Jeg utfordrer meg selv hele tiden når det kommer til musikken. Det blir spennende å se reaksjonen hos publikum nå i kveld. Jeg er heldigvis skrudd sammen slik at jeg forbereder mentalt flere dager i forveien av en slik konsert. Det har vært mye visualisering inni hodet mitt mens jeg har ligget på sofaen. Jeg må ha en ro inni meg slik at jeg kan få formidlet det som jeg ønsker. Det er veldig deilig å vite at jeg har to flotte musikere med meg på scenen. Det gjør meg friere til å kun fokusere på sangen. Det føles som en drøm som kommer til virkelighet når man får oppleve å ha slike musikere i ryggen.

Nå skal jeg bruke denne dagen veldig godt. Jeg skal ha lydprøve, og bli vant til scenen. Så håper jeg inderlig at godfølelsen virkelig kommer på plass inni meg i dag. Dette er en stor dag for meg, og jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan. Tenk at jeg får oppleve dette! Nå er det så mye kjekt som skjer, og det er veldig spennende for meg. Jeg er omringet av mennesker som vil meg vel, og som virkelig hjelper meg videre. Det er så utrolig stort for meg! 

PS: kveldens innlegg på bloggen kommer allerede kl.18.00 !

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg