Nå har jeg en plan!

Reklame | Inneholder omtale av eget firma.

Nå begynner en del brikker å komme enda mer på plass. Jeg vet litt mer om hva som jeg har i vente de neste månedene, og det kommer til å bli veldig spennende for meg. Jeg skal fokusere veldig mye på WeLG Foredrag, og det er jeg så utrolig glad for! Nå er tiden kommet for å ta noen steg, og faktisk for alvor skjønne at dette skal være min jobb. Det blir en del prøving og feiling, men jeg føler meg sikker på at det vil ordne seg bra for min del. Jeg skal ha en fin gjeng rundt meg som hjelper meg, og som jeg spørre om råd. Det er nemlig ikke slik at jeg sitter på alle svarene alene. Jeg har en helsesituasjon som virkelig må tas hensyn til. Man kan ikke bare late som om det ikke eksisterer en skikkelig helsemessig utfordring når det kommer til min arbeidsevne.

Men jeg skal gjøre det aller beste for å fikse dette! Jeg kjenner på en stolthet inni meg, og det er ikke uten grunn. Når man faktisk endelig får den støtten som man så sårt trenger, så gjør det godt. Da kan man senke skuldrene ned en del. Nå skal jeg jobbe så strukturert som mulig i tiden som kommer. Jeg vet at det ikke er mulig for meg å komme tilbake i en full stilling. Men vi skal nå finne ut hvor mye jeg faktisk kan klare å jobbe. Jeg gleder meg veldig til å ta fatt på denne tiden som kommer nå. Mange ting skal avklares den neste tiden, og det vil komme noen smeller fortsatt. Når man forsøker å jobbe med sitt eget varemerke og firma, så vil man møte på motbakker.

Det er kjekt å være meg! Jeg kan velge om jeg vil fokusere på det som er vanskelig, eller gå mot det som er bra. Jeg velger uten tvil å komme meg videre i livet, og skape noe som er mitt eget. WeLG Foredrag skal utvikles for alvor, og nå skal jeg lage en plan som vil gjøre meg rikere på mange vis. Kanskje ikke økonomisk med det første, men jeg kommer til å bli rik på utfordringer og erfaringer. Jeg har fullt fokus på å øke mine kunnskaper når det kommer til data og programvare. Da vil jeg være bedre rustet til å drifte WeLG Foredrag!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg