Jeg elsker å synge foran publikum!

Reklame | Inneholder omtale av eget firma.

Jeg elsker å synge foran et publikum! Det gir meg så mye energi, og jeg koser meg noe helt enormt. Jeg var med og sang sammen med gjengen på musikkterapien da vi hadde et arrangement på Verdensdagen for psykisk helse. Det var utrolig kjekt å ha en så intim setting da vi opptrådte foran ca. 50 mennesker i et veldig lite lokale. Men stemningen var kjempegod, og vi fikk veldig fine tilbakemeldinger. Ordføreren var på plass, og holdt en kort appell. Man får føle på en så god mestringsfølelse, og det var så deilig å komme i gang med en skikkelig opptreden igjen. Det er noe eget når man spiller sammen med flere. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg får oppleve det.

Nå er det få dager igjen til konserten min på fredag. Jeg er veldig spent, men jeg gruer meg ikke i det hele tatt. Det er en vidunderlig følelse, og jeg håper inderlig at der kommer glade mennesker i salen. Jeg gleder meg aller mest til å gi dem en fin musikalsk opplevelse. Det er sanger som betyr veldig mye for meg, og jeg har virkelig forberedt meg veldig godt til denne konserten. Endelig skal jeg kunne synge sammen med flotte musikere! Jeg er klar for å gjøre mitt aller beste, og mer kan jeg ikke forvente av meg selv. Det skal komme fra hjertet mitt, det er sikkert. Jeg er i ferd med å finpusse på dynamikken, og hvordan vi skal presentere låtene best mulig.

Jeg kan ikke få sagt hvor takknemlig jeg er! Det varmer hjertet mitt, og jeg gleder meg som et lite barn på julaften. Musikk skal være en viktig del av WeLG Foredrag. Jeg er så utrolig heldig å ha et talent, og da er det på tide å bruke det på en givende måte. Nå føler jeg meg klar, og det skal bli en skikkelig fin kveld! Jeg krysser fingrene for at stemmen min holder seg bra, og at jeg kan klinke skikkelig til på konserten nå på fredag!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg