Jeg har fokus på struktur!

Nå er det viktig for meg å finne riktig arbeidsstruktur! Jeg skal ha noen veldig viktige måneder nå, og må jeg finne den beste løsningen for meg. Der er veldig mange små ting som skal gjøres. Jeg skal produsere nok innlegg til bloggen min, og alltid ligge i forkant. Der skal publiseres syv videoer til Youtube kanalen min hver eneste uke. Og jeg vil aller helst ha litt mer fri lørdag og søndag. Så da må jeg produsere nok videoer i løpet av arbeidsuken. Så må jeg jevnlig produsere og planlegge markedsføring til både Facebook og Instagram. Det tar tid, og jeg må være kreativ over en lang periode. Det er derfor veldig viktig at jeg finner en hverdagsrutine som fungerer for meg. 

Det er mye som skal lages i tiden som kommer. Jeg har masse planer, og det kommer til å bli nok å gjøre. Men jeg må fokusere på helsen min, og ikke slite meg ut. Jeg har heldigvis noen mennesker rundt meg som holder meg litt i ørene. Det behøver jeg faktisk. For jeg fortrenger smertene mine. Det er bare dumt, men noe som jeg nesten gjør helt automatisk. Jeg vil ikke fokusere på sykdommene mine, og da gjemmer jeg dem liksom litt vel mye vekk i hverdagen min. Noen ganger så kommer da smertene mye sterkere. Jeg merket det her om dagen. Da var jeg opptatt med musikk i flere timer. På slutten av siste økten så kom smertene i hele kroppen. Det var ikke noe godt, og jeg havnet hjemme på sofaen med smertestillende og pledd.

Jeg vil jobbe, og jeg vil gjøre en veldig god jobb. For å kunne klare det, så må jeg være strengere med meg selv på visse områder. Når man skal styre dagene selv, så er det ekstra utfordrende å være sin egen sjef. Men nå er jeg klar over mine utfordringer på dette området, og skal jobbe inn en bedre rutine på de ulike tingene. Livet er en spennende reise, og man lærer så lenge man lever. Jeg har valgt å satse på meg selv, og på mine drømmer. Det kommer til å kreve veldig mye av meg, men det er verd det! Jeg kommer til å lære veldig mye underveis, og jeg føler meg svært heldig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg