Klar for første dag på Landsmøtet!

Da er dagen kommet, og vi er klare for å komme skikkelig i gang med Landsmøtet i Mental Helse! Jeg er allerede klar for frokost, og gleder meg til å nyte en deilig hotellfrokost! Så har vi program resten av denne dagen. Det blir mange timer med ulike saker. Men jeg tror at det kommer til å bli en veldig fin dag. Statsministeren kommer for å hilse oss på åpningen. Det er kjekt at Erna velger å komme til oss. Mental Helse er nemlig 40 år! Det skal vi markere denne helgen. Da er det jo fint med staselig besøk. Jeg vet også at det stort sett også kommer noen fornuftige ord i åpningstalen. Vi er  i hvert fall veldig klare til å komme i gang med helgens program.

Nå skal vi sitte i møter helt frem til sene ettermiddagen. Så er det middag i kveld sammen med hele gjengen. Jeg tror nok at de aller fleste tar en tidlig kveld. Men det er jo alltid kjekt å være litt sosial også. Jeg kommer til å kjenne etter på hva formen min takler. Det er veldig viktig for meg å kunne holde smertene nede på et ok nivå. For jeg skal holde hele helgen. Jeg skal passe godt på meg selv, og få i meg nok mat og drikke underveis. Og jeg har med meg varme skjerf som jeg kan ha over skuldrene når jeg sitter i konferanserommet. Der er alltid trekkfullt i slike rom , og jeg orker ikke å fryse. Små ting som jeg har lært er veldig viktige for meg. 

Jeg håper alle sammen får en veldig fin fredag! Nyt de gode øyeblikkene som livet gir Deg! Da har man plutselig så mye mer glede i livet sitt. Jeg har et ønske om å være romslig og inkluderende i møtet med alle menneskene her i dag. Da er det viktig å se det gode som skjer rundt oss, og fokusere på alt det fine livet har med seg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg