BLOGGEN ELLER MUSIKKEN?

 

God kveld!

Jeg har nå hatt blogg i noen år, og det er kjekt å se at flere følgere kommer til. Men samtidig så har bloggbransjen endret seg mye de siste årene, og flere toppbloggere har gitt seg. De fleste satser hardt på Instagram, og det florerer med rabattkoder overalt. Ja, det er selvsagt kjekt å kunne gi ut rabatter. Men bår mange gjør det på samme tid på samme sted, så kan det umulig være like lønnsomt for alle.

Bloggen kommer nok til å være en del av meg i lang tid. Men jeg ønsker ikke å bli en reklamekanal for alt mellom himmel og jord. Og mann og barn skal ikke være en del av verken reklamer eller kanalene mine. Kommer jeg til å tjene mindre penger på det? Blir det vanskeligere å vokse seg større? Ja, det kan godt hende. Men jeg må følge min magefølelse, og eventuelt vurdere hvilke samarbeid jeg ønsker å ha.

Mitt hjertebarn er musikken. Å være artist/låtskriver er min største drøm. Og jeg ønsker å legge masse tid og krefter inn på det nå. Hvordan det vil påvirke bloggen, gjenstår å se. Jeg kommer til å satse så hardt jeg kan på musikken. Da må jeg ha nok krefter og tid! Vi får se hva fremtiden bringer.

Klem fra Wenche

6 kommentarer
    1. Det er så fint å se hvordan bloggen din har endret seg, særlig den siste tiden! Håper du fortsetter å blogge i tillegg til musikken din. Du skriver om aktuelle temaer, og jeg er sikker på at du vil fenge flere og flere. Jeg var innom sporadisk tidligere, nå stadig oftere. Stå på!

    2. Bare ikke begynn med rabattkoder for Nelly…. jeg er helt sikker på at de kunne solgt klær litt billigere året rundt om de droppet å late som det er 20% rabatt nesten hele tiden. Tåpelig!

      Musikken er viktigere enn en blogg. Mitt syn da. Jeg elsker musikk. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg