100% EKSTROVERT!

 

God kveld!

I dag har vi lært masse om oss selv, og hvor forskjellige vi er som mennesker. Men uansett om vi er ekstrovert eller introvert, så har vi alle sammen positive egenskaper og kvalifikasjoner. Noen er høylytte, og tar mye plass (sånn som meg). Mens andre er mer stille og forsiktige. Det var kjekt å gjøre ulike øvelser, som fortalte oss mer om den vi egentlig er på innsiden også.

Jeg har blitt oppmerksom på en del ting om meg selv. Jeg trenger struktur, men er likevel litt fleksibel. Elsker kreativitet, ikke så sterk på analyser og tall. Og så har vi jobbet med å løse ulike problemstillinger i grupper. Da fikk man bli bedre kjent med litt flere i gjengen. Vi fikk servert deilig kyllingbryst til lunsj, og det smakte veldig godt. Er sliten etter en lang dag på kurs, men gleder meg til deilig middag og sosialt samvær nå i kveld.

Lærdommen fra i dag, er at man må se på ulikheter som en styrke. Lete etter hverandres sterke sider, og jobbe sammen mot målet. Det er ikke så dumt!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg