Du min lille skjøre blomst…

Jeg vil så inderlig gjerne få hjelpe deg. Jeg vil så inderlig gjerne ta bort alt det vonde fra deg. Jeg vil så inderlig gjerne at du skal finne ro i sjelen. Mitt hjerte verker når jeg ser du sliter. Jeg har lyst å bære alt det vonde på mine skuldre. Jeg vil at du skal slippe! Jeg vil heller slite litt ekstra, bare du slipper! La meg få overta alt det vonde, gi det fra deg her hos meg.

Du min lille skjøre blomst, jeg vil så gjerne se deg skinne! Se deg stå å skinne midt i solens klare stråle! Se på smilet ditt som brer seg i ditt skjønne lille ansikt! Se at skuldrene er senket ned, og ingenting bekymrer deg! Jeg vil gi deg plass til å vokse! La deg utforske ditt liv! La deg se hva livet bringer, gi deg kjærlighet og fred! Jeg vil alltid stå rett bak deg, gi deg støtte, ro og fred! Som jeg gleder meg til dagen, da du virkelig har fred!

Jeg vil alltid være hos deg! Være kjærlig, varm og nær! Jeg vil alltid ha en åpen favn, selv om du vil klare alt selv. Vi skal sammen gå den veien, som vil føre oss til glede, håp, kjærlighet og fred! I mitt hjerte vil du alltid ha en stor og egen plass! Der skal du min lille skjøre blomst, alltid vite du har plass!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg