En rolig mandags formiddag

Så kom mandagen med et solid brak! Etter en natt med lite søvn, var det tungt å komme seg i gang i morges for store og små! Men hverdagen er her, og man er jo nødt til å fungere som best man kan! Vaskemaskinen er i full gang, klær er hengt ut på snoren, frokost spist og roen har senket seg igjen!

Det var deilig å åpne opp verandadøren, og kjenne på god temperatur! Regnet er borte, og en frisk duft av sommer slår imot meg! Jeg hører fuglene kvitrer utenfor, og et solstreif kommer inn vinduet ved bordet her jeg sitter! Deilig å slippe inn frisk luft i huset, og nyte stillheten litt! Elsker denne årstiden, og gleder meg til sommeren virkelig kommer!

I dag skal jeg pusle her hjemme, og forsøke meg på litt husarbeid! Må også putte inn litt trening etter hvert. Satser på en fin dag, og at energien kommer for fullt! Ønsker dere en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg