Det kostet å gi, men det var absolutt verd det!

Så sitter jeg her. Utladet, mørbanket og trøtt. Men så uendelig takknemlig og glad for en fantastisk opplevelse for meg i går kveld. Fullsatt sal med flotte mennesker, og en kjempegod stemning i rommet! Jeg var heldigvis veldig rolig i forkant, og det er jeg så utrolig glad for! Jeg var så mentalt forberedt at det gikk veldig greit! Foredraget mitt varte i 50 minutter, og jeg koste meg skikkelig! Mens jeg holdt på så spredte det seg en indre glede hos meg! Jeg har funnet noe som jeg elsker! Å formidle fra hjertet, brutalt og ærlig, er veien jeg kommer til å gå! Jeg holdt følelsene mine i sjakk, selv om det var tøft i perioder! Jeg er så glad for at alt fungerte så bra!

Tusen takk til absolutt alle sammen som var i salen! Takk til min mor, storesøster og kusine som kom fra Egersund for å støtte meg! Takk til alle dere som jeg kjenner litt fra før, så utrolig godt å ha kjente ansikter i salen! Det ble felt noen tårer i salen, og det var tydelig at budskapet mitt gikk inn i hjertet! Jeg fikk latter, tårer, noen fikk frysninger. Spennende å oppleve at man treffer! Og tusen takk til alle dere som strømmet frem, og gav meg varme klemmer og gode ord etter min opptreden! Kjente og ukjente som gav meg ros! Jeg er så utrolig takknemlig, og glad for å kunne hjelpe andre som sliter med sitt!

Jeg slet fælt med å lande i natt. Det har blitt lite søvn, og dessverre så kom marerittene på løpende bånd når jeg sov. Så jeg sitter her rimelig sliten, og kroppen herjer med meg! Men det gjør ingenting! Det er verdt det! Jeg håper så inderlig at jeg kan få prate til flere! Det er min store drøm å kunne få fortsette med dette!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg