Velkommen September!

Da er vi jammen meg i gang med September 2017! Det går vanvittig fort fremover nå. Jeg forsøker å henge med så godt som jeg bare kan! Denne måneden skal også inneholde mange ulike ting. Noe som er mer spennende enn andre ting. Jeg er veldig klar for å komme skikkelig i gang med denne høsten, og jeg gleder meg over nye oppgaver fremover! Jeg skal delta på mange styremøter fremover i løpet av september. Jeg skal delta på ulike møter. Vi skal starte opp Kjøkkenpraten hver mandag fra 18. september. Det blir veldig spennende for meg å være leder på dette prosjektet. Jeg ser frem til å møte mange mennesker der! Det er en fin møteplass for dem som ønsker en prat om ulike temaer innenfor psykisk helse og livets utfordringer!

Jeg skal komme i gang på innendørs trening på EasyFit i Mandal. Der skal jeg trene styrke og kondisjon. Jeg klarer ikke være ute på de verste vinterdagene på grunn av kulden. Men jeg skal få komme i gang med et opplegg her. Jeg skal delta på utetrening noen dager også. For det er jo veldig kjekt å trene sammen med den herlige gjengen i Spreg trening! Jeg må uansett ha fokus på trening fremover. Kroppen min trenger det. Det er viktig å komme inn i en fin rutine allerede nå! Det er den viktigste oppgaven min faktisk! Jeg skal trene 3-5 ganger per uke.

Mental Helse Mandal og Lindesnes fyller 10 år, og vi skal ha en fin jubileumsfest fredag 15.september. Jeg har fått oppgaven med å lede denne festen, så det blir jo en spennende oppgave! Vi gleder oss til en fin kveld sammen med våre medlemmer! God mat og god stemning skal vi ha! Det er viktig å feire slike runde tall! Jeg gleder meg også til å delta på Knokkelpils på Marna sammen med Mandal og omegn Revmatikerforening fredag 29.september! Da møtes medlemmer til sosialt samvær, og man spiser/drikker det man ønsker selv! Veldig kjekt å sitte sammen og drøse en kveld! 

WeLG Foredrag skal også ha et oppdrag nå i september! Det gleder jeg meg til å fortelle mer om etter hvert! Det er veldig spennende å få lov til å formidle mine tanker og erfaringer. Jeg har en del nerver i forhold til denne opptredenen, men jeg skal mestre dette også! Jeg håper at der kommer enda flere oppdrag etter hvert som jeg blir mer kjent! Jeg ønsker å ha foredrag/formidling som “jobb” fremover. 

Som Dere leser, så blir det nok å holde på med denne måneden også! For hus og familie skal også ha sitt i hverdagen. Jeg gleder meg over nok en måned med mange kjekke opplevelser i vente! Jeg er jammen meg heldig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg