Jeg har blåst liv i YouTube kanalen min!

Nå har jeg kommet skikkelig i gang med WeLG Foredrag sin Youtube kanal! Jeg har postet videoer jevnlig den siste uken, og jeg kjenner at det er spennende å utvikle denne ideen videre. Det er ganske rart å filme videoer. Men nå er det ikke fullt så skummelt lenger, og jeg føler meg merk komfortabel foran kamerat. Jeg har også fått lært meg litt mer om redigering, og kan nå fikse en video ganske bra selv. Det gjør det enklere for meg. Det var en god mestringsfølelse å kunne redigere sin egen video helt på egenhånd. Det viser meg at jeg ikke er så helt borte rent teknisk! Jeg har snakket meg selv ned på det området i alle år, så der har jeg noe å jobbe med. Men desto kjekkere å faktisk mestre det!

Jeg håper at Dere har lyst til å se mine videoer. Jeg deler dem på Facebook og Linkedln. Men det er veldig kjekt dersom Dere velger å abonnere på min kanal. Det betyr mye for meg dersom flere har lyst til å følge meg der også. Jeg forsøker å være synlig for å kunne spre åpenhet om psykisk helse. Jeg trenger jo også litt drahjelp for å komme skikkelig i gang med WeLG Foredrag. Da må jeg faktisk våge å vise meg frem. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å bli mye tryggere på meg selv. Jeg har bestemt meg for å satse, og da skal jeg gjøre en skikkelig innsats. Det er så godt å ha venninner som virkelig hjelper meg til å holde et positivt fokus, og som har troen på meg. Den jentekvelden jeg hadde forleden var virkelig til hjelp for meg på veldig mange måter.

I mine videoer kommer jeg til å dele ting fra hverdagen min. Dere får bli med meg på mine turer og opplevelser. Jeg skjermer mann og barn på denne kanalen. Dere kommer derfor ikke til å se dem der. Det er slik våre grenser er her i vår familie. Det er jeg som trenger synligheten i min jobb. Det gjør ikke resten av familien. Jeg kommer til å snakker om psykisk helse, og dele av mine tanker og erfaringer. Det blir derfor en del personlig som blir delt. Men jeg skal ta vare på meg selv underveis, og holder visse ting for meg selv. Jeg er blitt veldig flink til å skjerme det som jeg ønsker å holde helt privat. Det gjør at jeg kan dele alt det andre uten å være så engstelig. Jeg vil veldig gjerne hjelpe andre mennesker som har psykiske utfordringer i sin hverdag. Ved å følge meg på sosiale kanaler, Youtube og blogg så kan de se at der finnes håp!

Som med alt annet jeg gjør, så vet jeg at ikke alle vil like dette. Men det er mitt valg, og jeg har full støtte her hjemme. Det er det som er aller viktigst for min del. Jeg kan ikke blidgjøre alle her i verden, og det er bare slik det er å leve. Jeg føler for å gjøre dette på min måte, og så håper jeg at Dere vil følge meg og heie meg videre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg