Jeg trenger mine nærmeste!

Det er deilig å kjenne at jeg er hjemme. Jeg vet med sikkerhet at her vil jeg være. Jeg puster så fritt, og det er veldig deilig. Jeg har min egen hjemmebase som virkelig fungerer fint for oss alle sammen. Jeg kan gå til sentrum uten å tenke over om jeg treffer på noen. Jeg koser meg i sentrum, og på amfiet. Jeg har et fristed i Furulunden. Det er nydelig her på Sørlandet. Jeg simpelthen elsker  bo her i Mandal. Det er en av de aller viktigste beslutningene som jeg har tatt i livet mitt. Og det som er aller mest deilig, det er mine nærmeste som jeg elsker så inderlig. Barna mine og mannen min. Vi fire har blitt en veldig fin familie, og det er masse kjærlighet i huset vårt. Det tar jeg ikke som en selvfølge. Livet har lært meg veldig mye. Jeg vet at livet kan være skjørt og vanskelig for oss, men vi står sammen. Det gjør meg veldig stolt og glad!

Jeg trenger å ha mine nærmeste rundt meg. Det er rart hvordan man kan bli. Jeg er vant med at mannen min kjører langtransport i ukedagene. Men jeg elsker helgene hvor han er sammen med oss her hjemme. Det er veldig rart når jeg plutselig drar vekk en helg. Da er savnet veldig stort i uken som kommer etterpå. Vi har blitt veldig sammensveiset, og trenger hverandre på godt og vondt. Alle par har ting som man må jobbe med underveis i livet. Her må vi håndtere at fortiden har satt dype spor. Det er så godt å kjenne på den varme støtten mannen min gir til meg og barna. Jeg har felt mange tårer av glede på grunn av det. For det var så viktig for meg at dette skulle fungere fint for oss alle sammen. Jeg har mine utfordringer i hverdagen, men livet med ham gjør det så mye lettere. Jeg har en som jeg alltid kan prate med. Som kjenner meg, og som våger å sette meg på plass dersom det trengs.

Jeg trenger omsorg, men jeg vil ikke pakkes inn i bomull! Det er derfor veldig viktig for meg å kunne takle en så vanlig hverdag som overhodet mulig. Jeg må leve med mine utfordringer resten av livet. Da blir det ekstra viktig for meg å finne gode verktøy som gradvis gjør meg sterkere! Jeg klarer meg veldig fint i hverdagen. Det er fordi vi lever trygt, stabilt og forutsigbart. Jeg kommer alltid til å være takknemlig for at livet førte meg hit.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg