Mine favoritt produkter i dusjen!

Reklame | Inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt!

I dag tenkte jeg å vise Dere hvilke produkter som får være i min dusjrutine hver eneste dag! Der finnes tusenvis av ulike produkter å velge mellom, men jeg er veldig trofast mot disse tre produktene! Jeg bruker for tiden disse tre produktene her:

Jeg har fått ganske langt hår etter hvert, og da er det veldig viktig å ha en god Shampo. Det er også viktig for meg å ha et produkt som bevarer håret, og skånsom mot hodebunnen min. Jeg fikk hjelp av min faste frisør, og vi valgte iQ Intelligent haircare Tea Tree Shampoo! Den inneholder ulike oljer, deriblant peppermynteolje. Den dufter ganske sterkt peppermynter, og jeg liker lukten. Jeg har vært veldig godt fornøyd med denne, og den motvirker også tørr hodebunn.

Som dusjsåpe bruker jeg Nivea Creme Peeling. Det er min aller største favoritt på badet. Jeg har brukt det fast i ganske mange år. Jeg kjøper den hos VITA, og den er stadig vekk på tilbud. Det er en fløyelsmyk dusjcreme som inneholder små “steiner” som peeler huden min samtidig. Jeg får en så deilig følelse på kroppen min når jeg bruker denne hver eneste dag i dusjen. Jeg har hatt noen andre produkter, men har alltid landet tilbake på dette produktet.

Dr Greve intimvask er et must i dusjen. Hele kroppen skal jo vaskes, og da er det veldig viktig å ha en mild såpe som fungerer for intimvask. Jeg har brukt dette produktet i mange år, og er veldig fornøyd med det. Det er et produkt som jeg kjøper i vanlige dagligvarebutikker. 

Det er veldig godt mulig at jeg kommer til å bli flinkere til å teste ut andre produkter etter hvert. Det er mye som endres på av mine vaner for tiden. Jeg er mye mer opptatt av mitt eget velvære nå, og vil veldig gjerne ta ekstra godt vare på kroppen min fremover. Jeg glede meg til å teste nye produkter etter hvert! Jeg ønsker Deg en strålende kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg