Å være MAMMA er det aller viktigste!

Jeg har hatt den store gleden av å være mamma i ganske mange år nå. Det er det som betyr aller mest i livet. Jeg elsker ungene over alt på denne jord, og det er så herlig å følge dem. Nå er de blitt så store at jeg nesten synes det er litt skremmende. Det går så fort, og jeg føler ikke at jeg helt klarer å følge med. Men så er det jo det som jeg gjør mesteparten av tiden min. Foreldrerollen er den desidert viktigste og mest utfordrende rollen som jeg har. Men det føles likevel helt naturlig. Jeg har en så stor kjærlighet til barna mine at det nesten gjør vondt. For jeg går gjennom ild for dem.

Der er mange ting som jeg drømmer om for fremtiden. Men jeg er aller mest opptatt av at vi som familie skal fungere fint. Det er det som kommer aller først, og det er hovedprioritet. Jeg har gjort en del feil tidligere, og jobbet alt for mye da ungene var små. Men på den tiden var jeg hovedforsørger. Nå er jeg veldig glad for at jeg har muligheten til å være mer tilstede her hjemme. Da kan jeg hjelpe til når de trenger meg. Jeg vet at de kan mer og mer selv etter hvert, og det er jo bra. Men jeg forsøker å være en mamma som ikke hindrer dem i å nå sine mål. Noen ganger må jeg slappe litt mer av, og faktisk la dem få prøve livet selv,

Familien min er kjernen i livet mitt. Det er så viktig at vi alle sammen har det fint. Noen ganger så møter vi jo på noen hindringer. Men fikser vi det sammen som familie. Jeg er så stolt av oss alle fire. For vi er blitt et godt team, og vi forsøker å hjelpe hverandre i hverdagen vår. Jeg tenker iblant på det faktum at jeg ble mamma til akkurat disse to guttene. Når man adopterer, så vet man jo ikke helt hvordan det ender. Men vi var så heldige. Jeg er en veldig stolt mamma. Det innrømmer jeg glatt. Og jeg er trygg på at det kommer til å gå bra med oss alle sammen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Joda, men en advokat sa følgende en gang: “Ektefellen er viktigst og bør tas godt vare på, for vedkommende skal man jo helst ha hele livet. Barna er til låns til de er voksne og flytter ut. ”

      Så..når alt kommer til alt, er de vel viktige, alle..på hver sin måte. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg