BLIR JEG BEDRE PÅ KJØKKENET?

 

God kveld!

Jeg har begynt å lage mer mat fra bunnen av. Ikke gå for de lettvinte løsningene fra Toro, men heller prøve meg på ulike oppskrifter. Det har faktisk vært litt skummelt, og jeg har ikke den største selvtilliten på kjøkkenet. Min eldste sønn har motivert meg, og har gitt meg et spark bak. Nå må jeg variere kostholdet mitt, så da må nye ting læres.

I dag ble det hjemmelaget blomkålsuppe, og det ble en suksess. Så nå har jeg to supper i boks, og vil lære meg enda mer. Det var mye enklere enn jeg trodde, og stavmikseren ble endelig tatt i bruk. Slike mestringsopplevelser er gull verd i denne livsstilsendringen. Nå googler jeg etter gode middager som er sunne og budsjettvennlige.

Nå må jeg bare klare å holde meg unna søtsaker. I dag er første gangen hvor jeg virkelig har lyst på godsaker. Men jeg skal vente til lørdag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg