Denne uken skal jeg!

God morgen!

I dag starter en ny, og ganske så travel uke. Selv om vi er i feriemodus her hjemme, så har jeg en del ting som skjer de kommende dagene, og det er så kjekt å glede seg til det. På tirsdag formiddag er det sommerkonsert på torget med Musikkloftet. Og samme ettermiddag skal jeg igjen underholde på Tiedemands Cafe fra kl 18. Onsdag skal jeg etter planen få gjennomført en ganske stor runde med fotografering, sammen med en venninne. Jeg trenger virkelig nye bilder til bloggen, og noe annet en kun selfies i mine sosiale kanaler. Så vi har endelig funnet tid, og skal ta masse bilder nede i Mandal sentrum.

På torsdag skal jeg fikse neglene mine, og  har nok også en ganske omfattende jobb med å redigere masse bilder. De skal overføres til pc, og så skal jeg lage en del innhold til både blogg og sosiale medier. På fredag er det musikkloftet først, og så ny runde med karaokeshow på Tiedemands Cafe kl 20. For å si det sånn, så kommer disse dagene til å fly av sted. Og jeg må henge med så godt som jeg bare kan. Det er med et smil om munnen, for jeg elsker sånne uker som dette. Når der virkelig skjer ting i livet mitt, og jeg kjenner at jeg lever. Masse musikk hele uken, og fokus på å gjøre mitt beste.

I tillegg så skal der trenes minst 3 ganger i løpet av uken, så jeg må bare komme i gang allerede i dag. Treningsklærne ligger allerede fremme, og venter på meg. Kropp og sjel må tas godt vare på, og jeg vet hva som må til. Skal bli deilig å komme i gang, og kjenne at kroppen min virkelig våkner. Ønsker dere en fantastisk fin mandag, og nyt de små øyeblikkene underveis!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg