Det er helt frivillig å følge meg!

Det er ikke alltid man er like godt likt av alle. Og det skjønner jeg veldig godt, For jeg liker heller ikke alle andre. Men jeg skulle ønske at man faktisk kunne huske at det er frivillig å følge meg. For jeg skjønner ikke hvorfor mennesker som ikke liker meg gidder å lese å mine innlegg! Hvorfor ikke bare drite i at jeg finnes her på nettet, og finn noen som Du faktisk liker. Selvsagt ønsker jeg meg flere følgere. Men ikke for enhver pris. Og jeg tenker at det er ganske idiotisk å følge en person som man tydeligvis ikke liker noe særlig. Da misbruker Du din egen tid. Jeg gidder ikke å følge med på andres blogg dersom jeg ikke liker den. Sånn er livet. Vi kommer aldri til å kunne blidgjøre alle . Men bruk ikke opp energien på kanaler som Du ikke liker. Finn på noe annet å bruke tiden Din på!

Jeg har valgt å satse på en karriere som Influencer. Det betyr at jeg sprer et budskap på mine sosiale kanaler, og skaper mitt eget brand. Det er ganske rart at noen av Dere henger dere opp i at jeg kaller meg selv for en Influencer. Det er ikke noe som er nødvendig å diskutere en gang. Men gjør som dere vil. Til og med NAV har kategorisert meg som Influencer. Så sånn er det. Jeg kommer ikke til å publisere masse diskusjon om dette i kommentarfeltet lenger. For det er ikke vits i å styre med. Jeg er glad for alle Dere som liker mine kanaler. Fokuset mitt ligger på Dere, og kritikerne får bare styre i vei. Jeg vet nemlig at vi en er gjeng som koser oss sammen på kanalene mine, og det betyr masse for meg.

Jeg vil at mine kanaler skal ha et positivt fokus! Så da håper jeg at vi kan la denne debatten ligge død fra nå av. Jeg henger meg ikke opp i hva deres yrkestittel her. Så ikke bruk tiden din på min!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg