HIPP HIPP HURRA!

God morgen!

I dag har jeg bare lyst til å komme meg hjem til bursdagsbarnet! Men aller først skal vi ha siste runde på kurset her i Kristiansand. Jeg var tidlig på rommet i går kveld, og fikk meg etterlengtet hvile. Alle var slitne etter en så innholdsrik dag. En deilig hotellfrokost skal inntas, og så starter vi allerede kl 09.00 . Heldigvis er kurset ferdig kl 13.00.

Hurra for min eldste sønn, som fyller hele 17 år i dag!  Helt utrolig at han er så gammel, og nærmer seg myndighetsalder med stormskritt. Klarer ikke helt å innse hvor fort årene går. Men jeg er en så stolt mamma. Gleder meg til å feire sammen med familien neste helg. Gøy å markere bursdagen, og ha litt ekstra kos for ham. En gylden anledning til å få samlet alle.

Jeg er så takknemlig for at jeg fikk bli hans mamma, og følge ham gjennom livet. Masse følelser inni hjertet i dag, og jeg gleder meg til å komme hjem!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg