Jeg skal stråle på den røde løperen til høsten!

Jeg gleder meg som et lite barn til høsten 2019! Da skal jeg nemlig oppleve mange spennende ting. og jeg skal antageligvis gå på den røde løperen for aller første gang. Det kommer til å bli så spennende! For meg så er det veldig fjernt å se at unike muligheter stadig kommer nærmere meg. Og ja, jeg vet det er overflatisk. Men den lille jenta inni meg fryder seg over de planene som ligger foran meg nå! Det er jo så langt fra den hverdagen som har vært. Men jeg skal til Oslo og Tromsø i løpet av høsten!

For meg så har dette blitt en fin motivasjon for å komme i gang med treningen igjen! For jeg skal stråle når jeg faktisk skal på fest med de herlige jentene i Influencer programmet. Det handler ikke om vektnedgang, eller at jeg ikke er god nok som jeg er. Men det handler om at jeg føler meg aller best når jeg er i god form, og selvtilliten er lå plass. Så da var det bare å komme seg ut på treningstur i morges. Det ble fire kilometer rask gange, og det er godt nok for meg.

Jeg er så glad for alt det fine jeg får lov til å oppleve! Nå er livet virkelig endelig i ferd med å endre seg, og jeg omfavner det. Men jeg skal ikke glemme at føttene må være godt plantet på jorda. Heldigvis så er det lov å kose seg litt ekstra noen ganger. Jeg har aldri vært lenger nord enn til Trondheim, så en helgetur til Tromsø i oktober blir en fantastisk gevinst! Bedre motivasjon kunne jeg ikke fått akkurat nå. Jeg vil få denne kroppen i best mulig form. For da klarer jeg å være meg selv, og faktisk stråle fra innsiden! Jeg gleder meg allerede!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg