JEG SOVNET I STOLEN!

God kveld!

I dag ble det ikke sånn som jeg hadde planlagt. På grunn av sykdom, så ble det ikke bilder i dag. Men det var egentlig bare bra. For etter en morgenøkt med maling (3.strøk), så var jeg fullstendig tom. Fikk i meg litt mat, og så en velfortjent dusj. Da jeg satte meg i godstolen, så sovnet jeg faktisk. Sittende i stolen, og med mobilen i hånden.

Det er ikke så ofte jeg sovner på denne måten. Og jeg våknet av min egen snorking, og at begge armene dovnet bort. Så da ble jeg fort enig med meg selv om dagens plan. Jeg fikk gjort noen ærender, men ellers har jeg slappet godt av. I joggeklær, og med strikketøy  i hendene. Noen ganger må jeg bare la kroppen få hvile, og kreativt jobb må vente.

Kroppen har klart mye denne uken, så nå skal den få tid til å restituere seg. I morgen kveld skal jeg jo synge igjen på Tiedemands Cafe. Da må jeg ha masse energi. Godt å ha noe kjekt å se frem til!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg