Jeg vil ikke holde munn!

Jeg har skapt min egen plattform hvor jeg kan skrive det jeg har på hjertet. Men det er det jo ikke alle som liker så veldig godt. For noen blir det for personlige temaer, eller de har andre meninger enn meg når det kommer til åpenhet. Det er helt greit at vi har ulike meninger. Sånn er det å være menneske. Vi er ulike, og det er bare fint med mangfold. Men jeg vil ikke holde munn! For jeg ønsker å nå ut med mitt budskap til mange mennesker. Det er noe som jeg får gode tilbakemeldinger på, og som hjelper meg videre i mine egne prosesser. Jeg har hatt blogg i noen år nå, og jeg er blitt veldig trygg på det. Nå har jeg fått mange erfaringer, og det gjør at jeg utvikler meg videre.

Det kan godt hende at jeg provoserer noen iblant. Men det har vi egentlig ganske godt av. For noen ganger trenger vi at noen sier ting høyt. Det gjør at man tenker over ting på en annen måte. Kanskje forblir vi uenige, eller så kan det jo hende at jeg har litt rett? For meg så er det viktig å ha en personlig utvikling. Det er derfor ganske viktig at jeg lar bloggen endre seg i takt med meg. For jeg har heldigvis kommet meg noen hakk videre i løpet av disse årene. Men jeg sliter litt med å la disse tingene slippe til her på bloggen min. Det kommer til å ta litt tid, men jeg føler at det er på tide med noen “lettere” innlegg iblant.

Jeg kommer til å fortsette med mine plattformer. For jeg elsker formidling, og det skal være min jobb i tiden som kommer. Det er kjekt å kunne skape sitt eget, og være sin egen sjef. Jeg håper inderlig at Dere fortsetter å følge meg i tiden som kommer. Dere vil nok gradvis merke at jeg er i endring. Men det er positivt. For jeg skal jo være glad for at flere brikker kommer på plass i mitt eget puslespill. Det er harde tak iblant, men jammen meg har jeg gode dager også! Det er viktig å fokusere på det som er bra. Og så kan man jobbe med det vanskelige underveis! Livet blir til mens man går. Det tar tid, men jeg tror det kommer til å bli veldig bra!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg