LITT LUKSUS I HVERDAGEN!

God morgen!

I dag gleder jeg meg til å ta masse bilder. Lena skal være her, og hjelpe meg med litt hår og foto. Vi jobber bra sammen, så dette blir nok skikkelig kjekt. Jeg elsker å kombinere sosialt samvær, og litt jobbrelaterte aktiviteter. Når vi to er sammen, så har vi det så artig. Da glemmer jeg litt at hun tar bilder, og det blir en avslappet stemning.

Jeg har fått beskjed om å ha nyvasket hår, så skal Lena visstnok fikse og stelle håret mitt i dag. Det er jo ren luksus, så jeg klager ikke. Passer ekstra godt etter dager med oppussing. Nå er det på tide med fokus på jobb igjen. Har vært litt i privat modus den siste tiden. Men skal nå tilbake til de vanlige rutinene igjen.

Nå håper jeg at vi fikser masse bra bilder i dag, og at jeg får tilbake litt motivasjon. Det har vært mye på en gang, men jeg satser på at hverdagen kommer tilbake. Jeg skal kose meg sammen med Lena i dag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg