MIN KJÆRE HAR BLITT INTERVJUET!

 

God kveld!

Det er ikke så ofte at min kjære mann stikker seg frem i offentligheten. Vi er ganske forskjellige på akkurat det området. Men nå er det hans tur til å skinne litt i offentligheten. Min mann er nemlig blitt intervjuet av Transportmagasinet! For en tid tilbake ble han oppringt av deres journalist, som ønsket å være med en dag på jobb i lastebilen. Det hadde heldigvis mannen min lyst til å bli med på, da han er jo er en trofast leser av Transportmagasinet.

Nå har det altså kommet fire sider i denne månedens utgave, og jeg synes mannen min er så fin på bildene. Gøy å lese artikkelen, og jeg fikk lært litt mer av hva han egentlig gjør i løpet av en arbeidsdag. Trailersjåfører har jo bilen som sitt andre hjem, og han trives jo svært godt med denne livstilen. Jeg er så stolt av ham, og han har gått ut av komfortsonen sin. Han synes det er kjekt, og jeg fikk lov til å skrive om det her på bloggen min også.

 

Å leve med en trailersjåfør, er noen ganger litt ensomt. Men jeg vet at dette er en så stor del av livet hans. Helt fra han var liten, så har lastebil vært drømmen hans. Og hvorfor skal man forvente at han skal måtte endre på livet sitt, selv om han fikk kone og barn. Vi har alltid hatt en enighet om at denne livsstilen passer oss. Gleder meg alltid masse til han kommer hjem for helgen, og så er det litt trist akkurat når han drar igjen. Men jeg har skikkelig godt av å klare meg litt alene også.

Jeg er skikkelig glad for at artikkelen virkelig gjenspeilet han sånn som han er, og jeg er imponert over at han faktisk sa ja til å delta. Blir nok et magasin som vi må ta godt vare på, for jeg tror ikke han blir en gjenganger i offentligheten. Han liker seg jo best bak rattet, og med en rolig hverdag i sin rytme. Og jeg elsker at han er akkurat sånn.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg