Noen ganger må man våge selv om man er redd!

Samtidig som der foregår masse spennende ting til høsten . så vil der også komme krevende dager for min del. Personlige prosesser skal gjennomføres, og jeg vet at det kommer til å være vanskelig og skummelt. Men nå er det på tide å få komme seg videre slik at man til slutt kan legge alt sammen bak seg. Det kommer til å kreve tid og masse energi. Men jeg er trygg på at dette er riktig for meg å gjennomføre nå. Dette er så personlig at jeg velger å holde det for meg selv. Men Dere skal vite at det hjelper meg å ha Dere i ryggen!

Jeg er ganske redd. Men samtidig så kjenner jeg at det er riktig. Det er jo litt vrient utgangspunkt. Men jeg har støtte i mine nærmeste, og det trenger jeg garantert. Når jeg nå velger å holde dette privat, så håper jeg at Dere respekterer det. Jeg deler masse, men noen ganger så må man beholde ting privat. I hvert fall til det er overstått. Jeg vet derfor at de gode dagene som kommer midt inni denne prosessen, de skal nytes til fulle. For det kommer jeg til å fortjene. Jeg elsker jobben min, så den kommer til å være mitt fristed.

Noen ganger så må man bare kaste seg ut på dypt vann. Og holde fokuset fremover. Jeg satser på at staheten min kommer meg til gode i denne perioden. For jeg skal gjennom føre dette nå. Det kan ikke utsettes mer. Og jeg trenger en endelig avklaring. Livet er spennende, men det kommer til å være utfordrende for meg det neste halve året!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg