Sliten og utladet mamma i kveld!

Da har jeg kommet meg på sofaen etter en hektisk dag. Vi har gjennomført familieselskap for minstemann i dag. Det er kjekt å få besøk av familiemedlemmer. Men jeg har vært ganske stresset i forberedelsene. Nå senkes skuldrene ned, og jeg skal slappe godt av på sofaen resten av kvelden. Det er alltid godt når slike arrangement er vel overstått. Barna fortjener å bli feiret, så det skulle bare mangle at vi fikk dette til. Det var god stemning, og vi koste oss med lunsj og kaker.

Jeg kjenner at det er lite krefter igjen i meg akkurat nå. Så det blir bare et kort innlegg fra meg i kveld. Nå skal jeg mobilisere krefter til en ny uke, og jeg starter med rotfylling hos tannlege i morgen formiddag. Det er noe som jeg absolutt ikke gleder meg til, men det må gjøres. Jeg vet at de kommer til å passe godt på meg, men jeg kvier meg likevel. Det er bare sånn jeg er skrudd sammen. Ha en fin kveld , og kos Deg gjennom søndagskvelden!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg