🎄JULESTEMNING🎄

God kveld ❤️

Jeg har virkelig fått skikkelig julestemning her hjemme dette året her. Stuen er pyntet til jul, og nytt juletre ble kjøpt for noen uker siden. Jeg er jo allergisk , så vi må ha plastikk tre. Det gamle som vi hadde, var godt brukt og preget av tidens tann. Så vi fant et flott tre på Rusta.

Det er noe spesielt med å ha pyntet juletreet. Hele stuen blir opplyst, og jeg kan se på det i timesvis. Elsker julepynten vår, som har lange tradisjoner. Spesielt glad i julekulene som ble kjøpt i Sør Korea da vi hentet barna våre. Det er jo ganske mange år siden nå. Men de betyr mye for oss.

Jeg elsker gull, rødt , mørk grønn, kongler, hjerter  og engler på treet. Heldigvis godtar familien min smak, så det byr ikke på diskusjoner. Det er en egen atmosfære når julepynten er på plass, og den nyter jeg hvert eneste år .

Ønsker deg en fin førjulstid ❤️

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg