1.Mai ble ikke helt som planlagt!

Jeg hadde så fine planer for ha jeg skulle gjennomføre 1.Mai. Men sånn ble det ikke. For jeg fikk rett og slett juling fra denne kroppen her. Nå har jeg jo klart meg så fint i lang tid. Men jeg merket dagen før at programmet mitt var litt vel hardt. Og det fikk jeg kjenne skikkelig på onsdag. Jeg våknet med muskelsmerter i hele kroppen. Nakke og skuldre var ikke til å berøre. Å leve med fibromyalgi er til tider noe skikkelig dritt! Og det er en stund siden jeg har hatt en så dårlig dag. Det eneste jeg fikk gjort var litt bevegelse hjemme . Men jeg havnet på sofaen etter korte økter på beina. Smertestillende hjalp meg litt, men det var bare å roe helt ned.

For meg så var det ganske kjipt å ikke være i bedre form. Men jeg har lært at når det kommer, så må jeg bare hvile til det går over. Det ble en rolig dag på meg, og jeg fikk kun jobbet på telefonen mens jeg lå på sofaen. Jeg er glad for at jeg ligger i forkant med alt som hører til blogg og Instagram. Men det ble ikke produsert en video til Youtube den dagen. Det var jeg rett og slett ikke i form til å gjennomføre. Sånn kan det gå når man har kroniske smerter. Det verste slapp taket i meg utpå kvelden, og det var en lettelse for meg å merke det. Så da var det fint å vite at jeg skulle gå tur i Furulunden neste morgen. Det hjelper jo også.

Bloggen og alle de sosiale mediene tar tid og krefter. Men jeg koser meg veldig med jobben min, og vil veldig gjerne leve av dette. Så jeg får ta ekstra godt vare på meg selv i tiden som kommer nå. For jeg ønsker ikke å bli liggende i flere dager. Så da har jeg lært enda en ting om meg selv. For det er nemlig gjennom erfaringer man kan finne nøkkelen til et godt liv til tross for revmatiske sykdommer. Jeg er fortsatt veldig klar for å gjøre mitt beste hver dag. Men jeg må ikke ha det fullt så travelt neste gang. Det er kjekt å ha egne kanaler. Jeg har så fine følgere, og Dere er jo så oppmuntrende mot meg. Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene som jeg får! Det skal gå bra med meg. Jeg må bare ha litt færre oppgaver på en og samme dag.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg