10 TING OM MEG!

God kveld!

I kveldens innlegg skal jeg fortelle 10 ting om meg, som du mest sannsynlig ikke vet fra før:

1. Jeg er livredd for spøkelser/gjenferd. Ville aldri klart å sove på steder hvor det sies at folk  går igjen. Får vondt i magen bare av å skrive dette her nå.

2. Jeg mimet til Whitney Houston foran 150 mennesker på en årsfest for korpset jeg spilte i. Vi var tre jenter som skulle underholde. Var vel ca 10 år gammel. Så pinlig.

03. Jeg liker ikke å møte barn /ungdom/voksne son har kledd seg ut. Får noia dersom jeg ikke vet hvem det er.

04. Jeg klarte å krasje mopeden min i vår egen postkasse, da jeg skulle kjøre hjemmefra . Ble liggende i bakken ned mot garasjen vår.

05. Jeg pleide å pakke klær i poser, og «rømme» hjemmefra som barn. Ble sint, og skulle aldri komme hjem igjen. Varte nøyaktig 10 minutter.

06. Jeg var livredd for å lage for lite mat på min første julaften som gift. Kokte faktisk over 3 kg rosenkål! Hadde mat til flere dager.

07. Jeg er livredd i små båter. Får panikk ved tanken på å tilbringe tid på vannet. Takler ikke å komme meg av og på båten. Blir alltid drama.

08. Jeg klarte faktisk å få karakteren 6, på skriftlig eksamen i Varehandel. Men klarte akkurat å bestå matte og naturfag på videregående.

09. Jeg var den store «mat tyven» hjemme som barn. Der forsvant alltid mat/sjokolade, og da var det alltid meg som «stjal «!

10. Jeg kan bli direkte voldelig, dersom du skremmer meg med vilje. Panikken tar meg, og jeg faktisk til angrep.

Klem fra Wenche

7 kommentarer

Siste innlegg