10 ting som Du ikke visste om meg!

  1. Jeg har alltid ønsket at jeg kunne danse. Jeg elsker nemlig å bevege meg til musikk. Har forsøkt meg på Linedance. Men jeg skulle veldig gjerne lært meg mer dans.
  2. Jeg tok på kassetten til Sissel Kyrkjebø, og sang sammen med henne hver eneste gang jeg var alene hjemme. Hun var og er mitt store forbilde sangmessig.
  3. Jeg er livredd for padder og frosker! Jeg får helt panikk, og klarer ikke å forholde meg til dem. De er så ekle og uforutsigbare!
  4. Jeg er så redd for slanger/ormer , så jeg våger ikke å gå tur alene på steder hvor jeg har hørt at der finnes hoggorm.
  5. Jeg fikk tilbud om jobb på karaoke bar i Oslo etter at jeg sang My heart will go on!
  6. Jeg fikk panikk da jeg ble omringet av mange store sauer på en rasteplass på fjellet på Vestlandet. Jeg ble stående stiv som en stokk, og hylte da de kom vel nærme meg! Turistene som også var der, lo og tok bilde av meg.
  7. Jeg har til tider ganske grov og svart humor!
  8. Jeg elsker å se på gamle dueller/utfordringer som Thomas og Harald på Senkveld gjennomførte. Jeg ler så jeg gråter hver eneste gang!
  9. Jeg er helt håpløs på ski! Jeg kan ikke gå på ski, eller renne på ski!
  10. Jeg har aldri “stupt kråke”

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg