10 ting som jeg er takknemlig for!

  1. Jeg er takknemlig for at jeg har verdens beste familie! En kjærlig og snill ektemann. To herlige sønner som jeg elsker over alt på denne jord.
  2. Jeg er takknemlig for at jeg har to eldre søsken som jeg har vokst opp sammen med i Egersund.
  3. Jeg er takknemlig for at mine foreldre har det bra, og at de klarer seg fint .
  4. Jeg er takknemlig for alle de gode vennene som jeg har her i Mandal. Det var virkelig vært godt å få bli kjent med flotte mennesker.
  5. Jeg er takknemlig for alt det som jeg opplever i hverdagen. Det lærer meg å ta godt vare på hver eneste dag.
  6. Jeg er takknemlig for at vi har skapt et hjem for oss fire her i Mandal.
  7. Jeg er takknemlig for all den hjelp og støtte som jeg får i Musikkterapien.
  8. Jeg er takknemlig for mine musikalske talent.
  9. Jeg er takknemlig for nye sjanser i Anne Brith Influencer Program.
  10. Jeg er takknemlig fordi jeg klarer å mestre hverdagen med kroniske smerter og utfordringer.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen, WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg