100 000 visninger på Youtube!

I dag må jeg bare erkjenne at jeg er stolt. For i dag har jeg nådd et etterlengtet mål på Youtube kanalen min. Mine videoer har til sammen hatt 100 000 visninger! Jeg er så glad, og fornøyd! For det har vært masse kreativt arbeid som ligger bak det tallet, og det har tatt sin tid. Jeg er jo ikke som unge youtubere, som klarer det hele tiden. Nei, jeg har jobbet hardt for å komme så langt, og jeg kjenner at det var deilig å nå dette målet i dag! For meg så er det helt rart å tenke at mine videoer faktisk har blitt sett så mange ganger.

Livet har lært meg at man skal feire de målene som nås. Så derfor velger jeg å feire det litt her på bloggen, og jobbe videre hver eneste dag. Da kommer enda flere til å bli kjent med meg via mine kanaler. Og jeg er tålmodig. En dag om gangen. Staheten min er god å ha, og jeg har pågangsmot. Min kjære mann gav meg så masse ros i helgen. For han ser hvordan jeg jobber i hverdagen, og hvor dedikert jeg faktisk er. Det er viktig for meg å nå mine personlige mål. Men jeg vil være meg selv underveis, og ikke miste fotfestet mitt. Så glad for alle som støtter og heier på meg!

Jeg kjenner meg selv godt, og vet at dette gir meg påfyll av positiv energi. Hverdagen kan være hard iblant, og det kan noen ganger virke umulig å nå så langt som man ønsker. Men jeg fortsetter hver eneste dag. For det er viktig for meg, og jeg ønsker å bidra med min stemme i samfunnet. Tusen takk til alle dere som har sett på mine videoer! Jeg er veldig glad og takknemlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

8 kommentarer
    1. Hva er det du egentlig gjør når du sier at du jobber ? Forstår ikke helt
      Og på hvilken måte har du jobbet hardt for å få 100.000 visninger på YouTube .?
      Gjerne utdyp så forstår vi bedre
      Takk!!

        1. Men.. Du jobber jo ikke? Eller tjener du en god månedslønn på denne bloggen uten innhold og yoitube kanalen din? Ved å skrive uten innhold mener jeg altså at innleggene dine kun går på repeat, og du har en god evne til å formulere de samme tingene på 100 forskjellige måter. Kunne du lagt all energien du bruker på å skrive innlegg og lage videoer, til å fått en vanlig jobb? Kanskje ikke hver dag, men feks en 20% stilling er godt for både kropp og sjel, ikke minst det sosiale.

          1. Jeg har en langsiktig plan med det jeg gjør. Av helsemessige årsaker, så har jeg ikke mulighet til å ta en «vanlig» jobb. Dersom du ikke liker innholdet mitt, så er jo det dumt. Men kanskje jeg da ikke er så interessant for deg. Da må du gjerne følge andre. Ha en fin dag! Mvh Wenche

        2. Hva om du heller lager 2 gode innlegg med ordentlig innhold istedet for en lang tekst hvor du egentlig ikke formidler noe. Kvalitet over kvantitet
          Det er ikke ment som kritikk. Heller konstruktiv tilbakemelding

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg