For en uke jeg har hatt!

 

God morgen!

For en uke dette har vært for meg! Personlige prosesser er kommet til av fin avslutning, og jeg har flyttet bloggen min. Jeg har tatt nye steg, både privat og i forhold til jobben min. Føles veldig godt, og jeg er svært fornøyd med utfallet på begge områder. Denne helgen skal jeg virkelig nyte, og føler at sommeren virkelig har startet for alvor. Min kjære mann skal jobbe hardt med oppussing, så jeg får holde orden på huset ellers. Det blir litt jobb med blogg og sosiale kanaler, men aller mest ro og fred. Håper på en liten strandtur også en av dagene. Har blitt så glad i å slikke sol på Sjøsanden. Hvem skulle vel tro det? Men jeg er i en fase nå, hvor jeg bryter nye barrierer på mange områder. Det er spennende, og svært lærerikt!

Jeg må også komme i gang med å filme video til Youtube i dag. Denne uken har jeg ufrivillig hatt en pause, da min mental helse måtte pleies ekstra godt. Men i dag skal jeg poste en ny video, hvor jeg svarer på innsendte spørsmål. Musikkterapien skal også gjennomføres nå i formiddag, og det blir godt med litt bandøvelse. Ubeskrivelig deilig å ha det tilbudet gjennom nesten hele sommeren. Koser meg hver eneste gang, og det fyller meg med positiv energi. Ser frem til en rolig kveld sammen med  familien min i kveld, og vi kan holde vår taco rutine i hevd, Ser ut til å bli en aldeles nydelig fredag, så jeg er klar for å sette i gang med dagen!

Kos dere masse i dag, og nyt sommeren! Vi har kun få timer igjen, så er det helg. Og da kan skuldrene senkes ned, og helgefølelsen kan komme for fullt. Jeg ønsker dere alle sammen alt godt, og la oss gjøre en god innsats i dag også. Da smaker det ekstra godt med fri etterpå!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg