Hvilken veske skal jeg velge ?

Reklame | ELLOS

Ellos//Ellos//Staycation//Esprit//Ellos

Heisann!

Der er noe som en kvinne egentlig aldri kan få nok av. Vesker er nemlig en svakhet hos mange av oss. Som med mye annet, så har vesker blitt noe som jeg virkelig liker, og ovenfor ser dere min ønskeliste for øyeblikket. Jeg er svak for romslige vesker, hvor man har plass til alt mulig rart i hverdagen. Men liker også de veskene som ikke er så digre. Litt av hvert passer for meg! Jeg har planer om å få hjem nye vesker, men må bestemme meg for hvilken jeg skal velge først.

Hva er din favoritt veske? Er du blant som har samme modell i flere farger? Eller holder det med basis modellene? Klikk gjerne inn på de ulike veskene, for ytterligere informasjon. Jeg elsket disse veskene, og blir bare mer og mer giret på å fornye veske kolleksjonen min!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg