Hudpleie som fungerer!

Reklame | LYKO SKIN CAMILLA PIHL

God kveld!

Jeg har i alle år vært ganske dårlig på å bruke hudpleie produkter. Det var bare kliss og klass, som jeg ikke likte å ha på huden min. Og flere ganger , reagerte jeg sterkt på lukten de ulike produktene som jeg testet. Men så blir man jo mer voksen, og huden trenger mer pleie. I tillegg fikk jeg svært tørr hud, og revmatismen min gjorde det ikke akkurat bedre. I tillegg bruker jeg makeup jevnlig, så da ble det ekstra viktig å bruke gode produkter på ansikt og kropp.

Løsningen for meg, ble produktene til Camilla Pihl! Produktene er passelig parfymert , gir huden min fukt og næring. Jeg føler at de er verd pengene, og jeg benytter meg ofte av tilbud på Lyko. Nedenfor har jeg samlet mine favoritter, og klikk gjerne på produktene for ytterligere informasjon!

0 kommentarer

Siste innlegg