Kjærestetid❤️


God kveld!

I dag har jeg virkelig kost meg sammen med min kjære mann. Vi kom oss opp nokså greit i morges, men jeg sov fryktelig dårlig i natt. Så det var viktig å få seg en dusj, sånn at kroppen våknet skikkelig. Vi kjørte avsted rett før kl 10, og første stopp var apotek på Vigeland. Så kjørte vi til Lyngdal, og fikk gjort endel innkjøp. Vi elsker sånne dager, hvor vi er sammen og er på tur. Etterpå kjørte vi videre opp til Byglandsfjord, og fikk sjekket campingvogna vår etter vinteren. Så koselig å komme dit igjen, og jeg kommer til å savne å være her i sommer.

Vi fikk ordnet litt i vogna, og gjort den klar til min mann og minstemann skal hit på ferie i noen dager. Da skal jeg ta dagsturer opp til dem, og det blir koselig. Etterpå kjørte vi hjemover, og tok oss god tid underveis. En fin dag med bare oss to. Vi har kost oss, og det er herlig å kunne bruke litt tid på hverandre iblant. Nå skal vi kose oss her hjemme i kveld. Ønsker dere alle sammen en fin lørdagskveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg