VI SKAL PÅ DATE!

 

God kveld!

Nå er jeg så klar for å komme meg ut på date med min kjære mann i kveld! Vi er ikke flinke til å prioritere oss to, men nå har jeg tatt grep. Vi har reservert oss bord på Tiedemands Cafe kl 19.30 i kveld, og skal nyte en god middag ute. Blir spennende å lytte til musikk for en gang skyld, og bare kose seg. Dette er noe som jeg har sett frem til ,og som vi trenger nå. Bryllupsdagen vår fortjener en liten markering, og dai muligheten til å kose oss litt bare oss. Regner med at der er god stemning, og at vi får en skikkelig koselig kveld. Blir bra at min kjære mann blir kjent med de som driver stedet, og som jeg kjenner ganske godt nå. Jeg har pyntet meg i ny sommerkjole, og er så klar for en lørdagskveld ute blant folk. Deilig å kunne gjøre slike ting nå , og vite at ungene klarer seg fint mens vi er ute. Eldstemann tar ansvar, og er hjemme med minstemann. God trening for dem også, og vi er ikke langt vekke. Blir også greit å slippe å lage maten selv denne kvelden, men bare nyte det som man får servert. Jeg gleder meg veldig, og er skikkelig sulten nå.

Vi trenger å nyte hverandres selskap, og pleie kjærligheten litt ekstra. Romantikk i hverdagen er jo så viktig, og der har vi masse å ta igjen. Men vi er sammen, og vi har det bra. Der har vært mange oppgaver de siste årene, og det har vi brukt energien vår på. Fortsatt har vi utfordringer, men vi har endelig mulighet til å vie litt mer tid til oss også. Å gå på date, er noe som vi nesten aldri har gjort. Så det er uten tvil litt uvant for oss begge, men det kommer til å bli en koselig kveld. Håper at dere også får en skikkelig fin lørdagskveld! Nå skal jeg bruke resten av kvelden på min mann, og håper at dette blir en skikkelig fin kveld med masse hygge, god mat og god musikk!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg