FÅ PÅ MUSIKKEN!

 

God kveld!

I dag hadde jeg en så fin stund på musikkloftet. Det er så deilig med musikk, når flere klarer å samkjøre med sine instrumenter. Vi var en herlig gjeng, og jeg klarte meg godt sammen med guttene. Det som var ekstrem fint for meg, var å ha mulighetene til å spille piano igjen. Etter flere måneder med hovne hender, så har trening og medisin endelig hjulpet. Da er jeg kjapp med å spille.

Det er litt omstendelig med smittevern reglene, men de er så flinke til å passe på oss. Godt å føle seg trygg, og kunne drive på med musikk i rene omgivelser. I disse corona tider, så er musikk ekstra viktig. Både for oss som spiller, men også alle som lytter. Musikk kurerer gruff, og skaper god stemning. Jeg blir glad av det, og hverdagen blir så mye lysere. Takk til terapeutene som legger til rette for oss!

Selv om vi lever i litt kjipe tider, så kan vi alle sammen gjøre dagen våre bedre. Sett på favoritt musikken din, tenn stearinlys og finn frem godteskålen!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg