I DAG FEIRER VI!

God morgen!

I dag skal vi fire gjøre noe spesielt. Jeg har nemlig bestilt bord til oss på restaurant i Kristiansand. Vi skal feire fremgangen vår, og vår personlige reise så langt. Alle fire fortjener det, og vi gleder oss til 3 retters middag. Guttene er klare for biff, så dette blir nok en suksess. Jeg tar nok noe som er lettere å fordøye, da jeg skal opptre på Tiedemands Cafe i kveld.

Det har vært krevende stunder for både små og store. Men nå er vi kommet over mange kneiker, og det ser lysere ut. Vi velger derfor å ta dem med ut på middag, og bare ha en fin ettermiddag sammen. Deilig å få servert deilig mat, uten å gjøre noen ting. Bare nyte maten, og kose oss. Tipper at vi nesten triller ut av den restauranten. Ferien ble hjemme i år, så da unner vi oss denne kosen i dag!

Jeg er takknemlig for min fine familie. To barn som jeg elsker over alt på jord, og en fantastisk ektemann. Man må aldri glemme sine nærmeste. De betyr aller mest!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg