ENDELIG KJØPTE JEG DET!

 

God kveld!

Det er alltid kjekt med nye ting, og særlig når det føles som en oppgradering. Jeg hadde behov for en ny laptop, og endelig fikk jeg kjøpt meg en ny. Herlig med nytt datautstyr, og noe som faktisk går kjapt unna. Deilig å kunne starte opp med helt nytt, og faktisk forme den sånn som jeg vil ha den.

Man kan si mye om at det materialistiske ikke skal betyr så mye. Det er jeg enig i. Men samtidig så er det jo kjekt når man endelig kan kjøpe seg noe som har vært ønsket ganske så lenge. Jeg har fått meg en Lenovo laptop. Har ikke hatt dette merket før, men det ser bra ut til nå. Har handlet lokalt her i Mandal, sånn at hjelpen er nærme dersom jeg skulle trenge det.

Nå skal jeg bli godt kjent med de ulike systemene, sånn at jeg får best mulig utbytte av maskinen. Kan heldigvis en del mer om pc nå, sånn at jeg ikke føler meg helt hjelpeløs nå. Har blitt mye tryggere, og våger å trykke på knapper. Der finnes jo alltid en løsning på ting, men man må være villig til å teste litt av hvert før det blir bra. Jeg skal kose meg, og det motiverer meg veldig!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg