NULL HØSTDEPRESJON!

God kveld!

Nå kommer høstværet med full styrke her i Mandal. Det er masse regn, og ganske så surt utendørs. Da koser jeg meg skikkelig hjemme. Med pledd og strikketøy. Noe kjekt på tv, og bare koselig stemning her i stuen min. Det er det aller beste med denne årstiden.  Det kan ikke nytte å være trist på grunn av været. Men heller fokusere på koselige aktiviteter.

Vi har et valg om hvordan vi takler hverdagen vår. Jo mer vi aksepterer livet, dess mindre negativitet får vi. Jeg velger å ta tak i mine utfordringer, og finne en hverdag som fungerer for meg og min familie. Når man tar ansvar for sin egen lykke, så blir man bevisst på det som er viktigst i livet. Som voksen får man så mange utfordringer, og det er mange feilskjær underveis. Føler likevel at jeg klarer meg bra.

Det er så mange ting som skjer i livet nå, og jeg føler meg positiv. Da kan man fikse så mye mer, og nyte livet så godt som mulig.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg