MAGETRØBBEL!

God kveld!

Jeg har skjønt en viktig ting det siste døgnet. Min kropp ønsket ikke lenger å bli fylt opp av usunn mat/kake. For jeg fikk ikke den ultimate oppladningen til denne dagen. I hele går ettermiddag og kveld, lå jeg i fosterstilling med mageknip. Ikke omgangssyke altså, men skikkelig trøbbel i magen min. Tydeligvis har jeg ikke hatt godt av min utskeielse på søndag. Og det forteller meg at kroppen min må tas bedre vare på.

Jeg var ganske så fortvilet en periode der, og så for meg at plateinnspillingen måtte utsettes. Men jeg la meg tidlig, og fikk faktisk sove godt i natt. Da jeg våknet i morges, var magen fortsatt øm. Men ikke sånn som i går. Har spist litt forsiktig nå i dag, men er i bedre form nå. Fy søren, dette var ikke en kjekk opplevelse. Har aldri kjent på slike magesmerter noen gang. Kroppen min må allerede ha blitt vant med renere mat, uten særlig sukker.

Takknemlig for at jeg ble frisk, og klar til denne store dagen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg