Dagen er Din!

God morgen alle sammen! En ny day har startet! En splitter ny dag med uante muligheter ligger foran oss! Du skal kanskje på jobb slik som meg, eller har du startet på påskeferien allerede?? Vi vet ikke hva som venter på oss! Vi kan fylle den med glede og spennende ting, eller kanskje dagen er litt tung?? Uansett hva som står på din dagsplan, så husk at dagen er Din! Gjør det lille du kan for at dagen din blir fin! Hvert øyeblikk har sin verdi, på godt og vondt! Jeg vet at jeg i deler av dagen kommer til å stresse for å rekke alt! Men jeg vet også at jeg vil oppnå ro og kos på slutten av dagen! Jeg har noe å se frem til! Gi deg selv ett friminutt i løpet av dagen! Det er viktig for deg selv, og alle rundt deg! Kanskje en god kaffekopp i godstolen, ei god bok eller strikketøyet i noen minutter kan gi deg det du trenger for å trekke pusten litt og slappe av?? Jeg har virkelig fått kjenne på kroppen at egenpleie er kjempeviktig ! Fungerer ikke de voksne i familien, så er det ikke lett for de små heller! Jeg gir meg selv noen små drypp med egentid gjennom dagen. Jeg bruker musikk som terapi i en stressende hverdag. Ett kvarter i godstolen med musikk på ørene restarter dagen min, og jeg får nytt mot til å stå på videre! Finn din måte å restarte kropp og sjel på! Husk at i påsken, og ellers, så er det like viktig at DU har det bra . Da har omgivelsene det også bra! Ønsker Deg en strålende dag!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg