Så senker påskefreden seg😄

Så er endelig påskeferien i gang! Jeg har kommet meg på plass på campingen , og nyter å være sammen med min kjære , prinsene mine , familie og venner! Nå kommer noen deilige dager med koselig prat, god mat og litt aktivitet! Håper at flere enn meg kan senke skuldrene, og nyte freden! Vi er så heldige som har hverandre, og kan nyte hverandres selskap! Vi lever i en verden som er skummel og uforutsigbar! Man kan bli vettskremt av alt som skjer! Hjemme hos oss ser vi ikke på nyheter på TV! Vi velger å skjerme barna for det verste! De får det jo med seg , Internett og supernytt finnes jo! Men hvorfor skal vi få alt inn med teskje?? Verden er som den er, men jeg ønsker å fokusere på positive ting istedenfor de farlige tingene! Så nå blir det familiekos fremover! Strikketøyet, en god bok og joggeskoene er med, så det blir litt av hvert! Og selvfølgelig bloggen!! Kos dere alle sammen, nyt dagene!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg